Hjärta och smärta

En av mina hjältar/inspirationskällor har gått ur tiden! Hörde nyss i P3 nyheter att Alice Timander dog i natt. jag sörjer henne faktiskt en smula. Hon var en av de få människor som faktiskt hade fattat grejen! Hon hade förstått att man kan om man vill! Hon gjode allt på sitt sätt och var fantastisk!
Sveriges första kvinnliga tandläkare och dessutom vårt lands främsta premiärlejon. Både seriös och så skönt urflippad med sina galna klädkreationer. Jag beundrar fortfarande henne.


image31

Sitter återigen i vårt Alvesta kontor. Har redan gjort alla de arbetsuppgifter jag hade med mig hit för att göra. So...nu får jag göra vad jag vill! Stripptease på borden!!!! Eller ngt i den stilen...

Nu är det vi igen. Jag är glad för det. ^.^

Millan jag måste bara svara på din kommentar.
Ipod i all ära, personligen är jag är kär i min (dock vet jag inte var den är för tillfället, jag ser det dock inte som att jag har tappat bort den utan mer som att jag gett den lite frihet att gå sin egen väg. För det bör man göra med den man är kär i annars kväver man varandra. Och jag tycker för mycket om min Ipod för att vilja riskera att den gör slut med mig! Fast å andra sidan bör jag kanske lokalistera den snart så att den inte överger mig och rymmer med min klockradio eller något sådant....hm, värt att fundera på!).
Men att du likställer P3 medalla andra jävla skitkanaler gör mig utomordentligt upprörd! Du har uppenbarligen inte lyssnat speciellt mycket alls på P3, förmodligen knappt ens en millisekund!!! Jävla arroganta svin. Du skall icke uttala dig om ämnen där du inte har någon sakkunskap. Fuck off!
Och va fan ska man stoppa i sin ipod om man inte lyssnar på P3 för inspiration? image32 i mitt hjärta. För alltid!
Millan=avskum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0