fuck you

I afton har jag roat mig med att sminka mig. För ja, jag tycker det är roligt att klä ut mig och fula mig. Var länge sedan nu. Varför göra man inte saker man tycker är roligt lite oftare?
Och resultatet? See for your self!

smink
(Vi kan ju låtsas att mina riktiga ögonbryn inte syns...pallade inte med att redigera bort dem,
mina photoshop skills är ganska begränsade)


Nu tänker jag krypa till kojs. Har ju som sagt lite sömn jag behöver ta igen. Bifogar även en bild på en helt osminkad Unn som man kan ha att jämföra bilden ovan med. Det blir ju lite skillnad, tycker iaf jag. Fast det kanske ingen håller med mig om, vad vet jag.
fuck you Btw, alla behöver ju inte ta åt sig av min obscena gest. Nej, inte alla men heller inte ingen. Mest en faktiskt.


Kommentarer
Postat av: puff (den med röd näsa)

din gest e som en gaffel som saknar två strategiska piggar.

2007-07-31 @ 02:02:42
Postat av: sigrid

jadu, indie-snäll, gillar inredning och skriver mycket. smyg-röd och särskrivningens bästa vän. och min så klart ;) svag 8.
dom får gärna va det, men du är en stark 10! typ så stark som Bamse med dunderhåning.

2007-07-31 @ 14:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0