Eftermiddagen som försvann

Shit! Den här eftermiddagen har gått tokfort! Och detta trots att jag suttit i Alvestakontoret! Jag har knappt hunnit med allt det jag skulle göra. Det är helt galet! Jag är helt chockad!!

Webradio is the shit! Har lyssnat på andra halvan av Fredrik & Filips sommarprat. Lyssnade på första halvan i fredags. Har du tid(sisädär 90min) över ska du aspelut lyssna på detta! gå in på www.sr.se Sen lyssnade jag på fredagens Christer och nu är det P3 Svea som ger mig habegär efter bra musik. Är det så att någon råkar ha nån av följade låtar får dessa otroligt gärna skickas till mig!

Vapnet - Kalla mig
Laakso feat. Peter Jöback - Italy vs Helsinki
taken by trees - lost and found
montt mardié - set sail tomorrow
rastegar & patrizia - om vi inte

timo räisänen - sweet marie
lovekevins - tandem bikes


Kommentarer
Postat av: Li

Visst är det ett superprogram?? Har oxå hört det...ska du med till usa snart eller =)
Kram o vi hörs snart, mi är hemma så snart ska det firas student igen =)=)
hjärtar dig söta!

2007-07-19 @ 20:11:50
Postat av: Unn

Det ser jag fram emot! ^_^

2007-07-20 @ 09:49:46
URL: http://mysisterwenttolondon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0