dentalfloss

En bra grej med att inte ha kvar tandställningen är att jag kan återgå till att använda tandtråd igen! Okej , jag har ju en liten stump ståltråd kvår på framtänderna, men the sensation of freshness mellan kindtänderna är helt fantastisk! Jag förstår mig inte på dem som inte har tandställning och ändå inte använder tandtråd! Det gör verkligen sitt till andedräkten att inte använda tt.
Mina tänder är nu raka, rena, snygga och pärlvita. Blir det mycket bättre?

Fuck att min stukade fot(sen arvika) vägrar att läka! Jag tror inte det var så smart att ha högklackat på sig idag, foten svullnade upp och liknar nu åter igen en elefant-tass. Men va fan, vill man vara fin får foten lida pin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0