Dagens events

  • Var med i fördomsprofilen i Christer. Jag, (22år gammal, bor i en studentlägenhet i Kalmar med min kille och tillika sambo Alex, ska bli journalist eller socionom, gillar att sy, skriva, inredning, har välfärgat hår i en tofs) erkänner att jag var lite väl generös med poängen, men det var mucho roligt!
    Lyssna själv www.sr.se gå på webradio, p3, lyssna igen, klicka på dagens christer 31/7.
  • Har varit med Rolf och visat Kvarnhagsgatan. Det var kul.
    Kändes konstigt att vara på Öster igen, att stå två kvarter ifrån så många minnen. ibland fick man nästan påminna sig om att det inte alls gick att gå förbi och plinga på när man var klar med visningen. Konstigt att vara så nära och ändå så långt bort. (klychigt, jag vet)
  • Har jag blivit sms:ad av en kille som heter Dan och som hade hört mig i radio och hittat mitt nummer i sin telefon. Det som gör det hela ännu mer spännande är att han inte vet riktigt när han fått det men det kan ha varit typ i vintras, enligt hans utsago.
    Personligen har jag ingen aning om vem människan är eller var han har fått mitt nummer ifrån, men det är lite kul!
    Jag måste ha låtit snygg i radio...^_~
  • Har träffat min bästaste malin
  • Har käkat galet mycket kebabpizza

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0