What ever the day shall bring

När jag vaknade imorse var inte allt som det skulle.
Under natten hade jag lyckats dra på mig Den Hemska Sjukan. Igår kände jag visserligen av det litegrann, men idag var det värre, mycket värre.
Att festa två kvällar i rad var inget som uppskattades av min arma kropp...

Igår hade Lijsa sitt birthdayparty. Det blev rätt trevligt! Trodde inte någon skulle vilja prata med mig överhuvutaget. Så visade det sig inte bli alls. Yey!
Bogge var där med sin Sara(h?), Kim kom efter ett tag och så hade jag ju min Sigrid att luta mig mot. ^^
På natten (runt tolv) begav jag mig ut i mörkret för att leta reda på  mitt pojkvän. Det gick dåligt. Jätte dåligt. Den pålitliga person jag räckte över telefonen till då jag i mitt tillstånd inte förstod vilken rondell som menades lurade iväg mig till rondellen vid Teleborgshallen. Det var fel. Det är det jobbiga med Växjö, det GÅR INTE att säga: 'möt mig vid rondellen på den och den stadsdelen' för det finns helt galet överdrivet tokmånga rondeller i denna stad!! Hur ska jag kunna veta vilken du menar?!?

Idag har jag faktiskt varit produktiv. Jag har läst HELA 'Ett öga rött' av Jonas Hassen Khemiri. Känn på den du! som Sir Wille skulle ha sagt.

Så en liten 2do lista:

  • Läsa Ett öga rött (Svenska)
  • Läsa biologi/naturkunskap
    Jag har kommit fram till att jag inte vill stressa över biologin mer, jag kan acceptera att jag får g i biologi a och vg i naturkunskap a. Det var dessa ämnen som drabbades av min depression i våras och det kan jag stå för. Jag är glad att jag överlevde....man måste inte vara bäst på allt!
  • Miniprojekt i matte
    påbörjat men inte klart.
  • Samhällsarbete om Sudan
    eh...ingen kommentar
  • Religionsarbete om dödsstraff
    Jag ska göra den lätta biten, argument för och emot. En bit kaka.
  • Projektarbete
    Huvudvärk. Men jag har valt film och mejlat lite. Det fixar sig nog.

Kommentarer
Postat av: M

Rondellen efter rondellen vid Willys tycker jag är en solklar beskrivning. Så det så!

2007-01-08 @ 22:49:06
Postat av: Anonym

håller med föregående talare! jag kan väll inte hjälpa att du tolkar utanför willys som utanför teleborgshallen FFS!

2007-01-09 @ 15:25:53
Postat av: Okänd

Jag tycker vi hade det väldigt trevligt hos lisa jag!
Mysigt sådär^^

2007-01-09 @ 17:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0