Skumtomtar

Dagens quest är att om inte helt och hållet färdigställa så åtminstonde påbörja min del av grupparbetet om Israel/Palestina. Imorgon ska jag förutom att packa alla de saker jag behöver ha med mig till Idre även börja på religionsarbetet som ska vara klart måndag kväll. Min nya matteuppgift (klarade ju inte den förra så jag fick en ny, j'adore Mr Abrahamsson!) ska vara klar nästa fredag. Jag är sjukt stressad över mitt PA.

Imorgon åker jag tillsammans med ett antal skolkamrater till de svenska fjällvidderna, Idre to be more precis. Ojoj så skoj!

Jag tror att jag håller på att bli sjuk. Är frusen och lite hängig. Försöker kurera mig med en gigantiskt stor mugg med te och juleskum. För närmare information angående denna kurs verkningsgrad får ni antingen a) kontakta dess upphovsmakare (aka Unn) eller b) vänta och se om rapport över resultatet eventuellt presenteras här...

USCB Allstars är inte så dumma egentligen...lyssnade på dem när jag traskade hem från skolan idag.
På hjärnan just nu: Give me labba labba and I put your pants on fire Wuhuuu!
Alternativt: Ska rocksteady Ska rocksteady Ska rocksteady the jamaican way
Eller: We were making love to the beat of the mighty, mighty Bosstones(??) She was making so muck noise I had to plug in the headphones, it's not disrespect thogh I'd rather listen to them tnan you....
Man får välja...


And; Happy brithday to you! Happy bithday to you! Happy birthday dear Sigrid! Happy birthday to you!
När jag är tillbaka från da Fjäll räknar jag med att det är DeLuxe som gäller, korrekt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0