matematik utan logik

Jag har körtfast jätte mycket med mitt matteprojekt. Det ska vara klart på fredag och jag har knappt kommit någon vart! Och jag måste skriva en rapport om den jävla uppgiften.

Jag vill kräkas.


Det känns jätte jobbigt att jag inte lyckats göra någonting vettigt alls denna eftermiddag. Det finns ju så mycket såm jag behöver få klart och gjort. Men nej, jag tog inte med mig några andra böcker hem än mattegrejerna, för jag skulle ju bara jobba med min "hur långt kan du se"-upgift, så jag resonerade som så att det inte var lönt att ta med sig något annat hem. Fuuuuccckkkk!


Finns det någon mening med all jävla skit?

Jag är så jävla stressad just nu så det inte är sant.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Måste bara säga att det alltid är lika intressant att läsa din blogg, även de dagar du inte är på topp! Kul att iaf någon uppdaterar sin blogg aktivt :P

2007-01-11 @ 18:23:38
Postat av: mandy

åh fy :( vi har ju precis börjat? sjukt. fast visst sätter allt igång väldigt fort. hate it.
känner mig skoltrött redan. bah.
lycka till iallafall! kram

2007-01-11 @ 19:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0