låtlistan

Snodde Benny's lista och bad min Ipod att välja valfir låt som skulle besvara alla mina frågor. Det gick väl lite sådär. See for yourself.

kommer det att ordna sig? Every day is a Holiday –Club Killers
· hur mår du idag? A man from Argentina- Billie the vision and the Dancers Send me a man from argentina to make me the happiest girl in the world?
· hur ser dina vänner på dig? Volcano- Damien Rice
· kommer du att gifta dig? Eight days a week- The Beatles
· vilken är din bästa väns signaturmelodi? Love me do- The Beatles
· vilken är ditt livs historia? Där stigarna tar slut- Emil Jensen Deprimerande?
· hur var det i gymnasiet? The Blower’s daughter- Damien Rice Grymt vacker låt men hur den beskriver min gymnasietid har jag svårt att förstå....
· hur kan du komma framåt i livet? Forever doesn’t live here any more –Marit Bergman A song about an ending relationship...Nej tack!
· vad är det bästa med dina vänner? Johnny- Je t’aime mon amour
· hur kommer kvällen att bli? Söndag 13.2.99- Lars Winnerbäck
· hur kommer helgen att bli? She loves you- The Beatles Gjorde detta test förra veckan. I helgen var jag i Idre och jag ser inte riktigt hur denna låten beskriver det...
· vilken sång beskriver dig bäst? Sun goes down –Marit Bergman Eh?? Sad!
· hur kan man beskriva dina mor- eller farföräldrar? Nobody’s lonely tonight -Moneybrother What???
· hur går det med ditt liv? Vad är det egentligen som skiljer människor från andra djur –Emil Jenssen Hahahhahahahha!!!
· vilken låt kommer att spelas på din begravning? Eyes were blue- Marit Bergman En låt om en våldtäkt. Kul!
· hur ser omvärlden på dig? Mystery –Marit Bergman Lite kul kanske...
· kommer du få ett lyckligt liv? Magasingatan –Håkan Hellström
· vad tycker dina vänner om dig på riktigt? We can work it out –The Beatles Tur att ni inte har gett upp hoppet om mig!
· finns det någon som är tänd på dig i hemlighet? iPod X-mas –Hello Saferide Låter där hon beskriver hur hennes jul blivit förstörd pga hennes boyfriend lämnat henne...eh? Jahapp.
· hur kan du göra dig själv lycklig? Brevet till JO –Emil Jensen Hm.
· vad ska du göra med ditt liv? Hoppa ner från Eifeltornet –Ted Gärestad Upplyftande, verkligen!
· kommer du någonsin att få barn? Dom vet ingenting om oss -Moneybrother

kan ju tillägga att jag skrattade ganska mycket. till exempel när jag fick veta att det jag ska göra med mitt liv är att hoppa från Eiffeltornet....det känns verkligen bra!

Kanske inte ska be min iPod agera orakel fler gånger....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0