I afton Luckan

Nu har jag mejlat iväg min rapport till Mister ABF! Den blev dålig och är säkert helt fel men nu är den klar! Matte D är nu ett avslutat kapitel i mitt liv!

I kväll är det DeLuxe med Sigrid och eventuellt även Lijsa som gäller. Di bägge har ju fyllt arton! ^_^
Nu ska jag försöka ladda upp inför kvällen, är inte så taggad ännu. Jag tror det är matten som sitter i.

Enn annan sak som är lite tuff är att jag började Matematik E idag. E! Det är helt galet! Jag menar jag läser den högsta mattekursen gymnasiet har att erbjuda! My God! E kurs liksom!

Nu ska jag ringa och kolla om P är arg på mig.

Kommentarer
Postat av: Benjamin

sjukt ambitiöst och duktigt!

2007-01-26 @ 18:57:02
Postat av: Lijsa

DeLuxe måste vi ta en annan gång.
E?! jag som har dödssvårt för B ^^

2007-01-27 @ 20:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0