Aj,aj, AHHHHJJJJJJJ!!!!

Jag förstår inte varför min kropp hatar mig så mycket! Varför måste den tillfoga mig skada varje jävla månad? AHHHHHHHHHHHHH! VAr hemma igår för att jag inte ens kunde tänka rakt fram utan att det gjorde så ont att jag veks dubbel och blev kvar på soffan med Sex and the City som enda tröst (eller lite annan tröst fick jag ju...bla Ipren, glass och snel pojke). Anledningen till att jag ännu inte gått till skolan är att jag väntar på att 400mg:aren jag tryckt i mig ska börja verka....siktar på att pallra mig iväg så att jag nte missar Religionen och min första Matte E lektion.Men Samhällen offrar jag gladerligen (då jag inte riktigt hunnit med att ta reda på all fakta jag behöver om Palle-Stina, Is Rael och deras konflikter).
Nu ska jag klä på mig ordentliga kläder, långkalsonger är ju väldigt skönt men jag är lite tveksam till att endast ha på mig mitt nyaste favvo-sköna-plagg i skolan...^_~

Och AAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ! Fy fan för att vara av kvinnligt kön!!!

Kommentarer
Postat av: Mary

usch :/

2007-01-24 @ 08:49:54
URL: http://breath.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0