Svar på tal

Sigrid:
Nej, det är inte på grund av min ski-trip som jag inte får fira. Är nämligen hemma då, sportlovet är inte förrän veckan efter. Men det råkar vara så att någon som jag tycker om planerar att bojkotta Valentines Day och hur kul är det att fira ensam...? Tydligen ska den fjortonde februari, den dag som hatas av alla singlar, vara en komersiell-crap-holyday som inte på något sätt borde uppmärksammas. Snyft.

M:
Subtilt enogh for you?


Imorgon är det vinter friluftsdag. Synd bara att jag kommer vara sjuk då... 
Men just nu prioriterar jag faktiskt att få betyg på mitt fysikprov snäppet högre än att åka skidor...då är det illa!

Kommentarer
Postat av: sigrid

men då får väll vi fira den högtiden själva. utan M. med SATC och glass...eller? ;)
btw så försökte jag få tag på dig igår, men du va inte bakom någon av telefonerna >.

2007-02-07 @ 10:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0