Frågan alla ställer sig

Just hemkommen från förfest hos Mårtens kompis Linn(I believe it was her who held the partaj). Hårdrockslångt hår och nitbälten var tydligen normen. Är nu aspackad. Nej, det var inte riktigt sant. Jag tror jag drack typ en och en halv folköl och typ fyra gånger så mycket vatten. Okej, vatten ÄR starka grejer men det räckte ändå inte för att jag skulle bli ens lite dragen.
Jag tror jag ska ha en vit månad. Jag har verkligen helt tappat festsuget. Det tilltalar mig inte alls atm. Antingen så har jag bara festat lite för mycket på sistonde eller så har jag åldrats typ sisådär tjugofem år och blivit en medelålders kvinna i en artonårings kropp. Kanske har jag förvandlats till en tara-kvinna som uppskattar lugna hemmakvällar med skaldjur och en anständig bedtime. Ordning och reda pengar på freda'.
Nej från och med nu så ska jag inte festa eller bli full. Till att börja med så tänker jag inte festa någon av de resterande dagarna i februari. Har jag inte återfått festsuget då så förlänger jag fest-strejken. Men tills vidare så säger vi februari ut.
Varför är det så jobbigt med fulla människor när man själv är nykter? It's quite repulsing actually!

Nu ska jag slänga mig i duschen och försöka tvätta bort den här vidriga röklukten ur mitt hår. Usch! Mina ögon svider fortfarande. Jävla bolmande hårdrockare! Tacka vet jag mina poppare, de har iaf vett nog att röka utomhus!!

Men innan jag slutar måste jag bara utlysa denna tävling:
Kan någon komma på en bra/trovärdig/vettig explanation till varför det ligger en potatis i vårt diskställ?
Det bara låg där när jag kom hem från skolan. Quite weird actually!

52807-17

Kommentarer
Postat av: M

Hårdrockare är läskiga innan man vänjer sig...

2007-02-10 @ 14:18:58
Postat av: Anonym

Jag tror att potatisen vill ta livet av sig , han bara väntar på att någon ska tappa upp vatten i diskhon. Sen: "wieho!" Så hoppar han. Nä, je ne sais pas.

2007-02-10 @ 17:37:49
Postat av: Anonym

Jag tror att potatisen blev mobbad av sina potatiskompisar, och därför flydde han till ett litet hörn där han kunde få gråta ut i sin ensamhet.
Eller, om man ska vara optimist, så är han en väldigt äventyrslysten liten potatis som ville ut i stora världen, och efter många om och men hamnade han i ett blått diskställ.
Vilken version som man tycker är bäst beror på vilken sinnesstämning man är i för tillfället.

2007-02-10 @ 21:51:53
Postat av: Anonym

den var trött.

2007-02-11 @ 01:50:15
Postat av: Lisa

Den hoppas på en fisk. Den kommer imorgon

2007-02-12 @ 13:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0