Farfar einar

Jag älskar min farfar! Han var här och joinade mig och pappa vid kvällsvarden.
Dagens citat är alla hämtade från denna underbara ancestor:

"Jag har alltid levt efter regeln att inte dricka mer än jag kommer över."

"Mätt är jag inte, men törstig är jag!"

"Hellre än att se mina barn svälta äter jag själv."

"Jag fick inte vara med i Lars-Eriks vinsmakar sällskap! För att få vara med måste man tydligen se skillnad på vitt och rött vin..."

Jag, pappa och farfar har exekt samma humor! Det är så sjukt kul att sitta och swappa historier med dem. ^^
Nu är det sängen som gäller! Vaknade vid nio imorse. Det är relativt tidigt med tanke på att jag inte kom i säng förrän vid tresnåret. Och jag fick inte sova i min egen säng heller... >.< Nejnej, på kanten av den hårda gästrumssängen fick jag sova(som följd har jag haft galet ont i axeln/ryggmusklerna idag). Men jag fick ju iaf lite täcke, och det var ju snällt! Typ. Så nu ska jag få sova i min egen säng och då jag inte behöver dela med mig av täcket så ska jag sno in mig i det så mycket att jag kommer behöva klippa loss mig imorgon bitti! ^^

Det var ganska trevligt hos Jon igår. Jo, jag hade trevligt. Vissa stunder var det väl så att säga mer påtagligt bara...

nightienight lovebirds!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0