Da List of Da Day

HUR MÅNGA TIMMAR SOV DU INATT: 7 timmar
NÄR DRACK DU ALKOHOL SENAST: för cirka en timme sedan. Det kallas vin till maten.
VAD SKA DU GÖRA IKVÄLL: Säng, säng, säng, sova, sova, sova, säng, säng, säng!
VAD LIGGER NEDANFÖR DIN SÄNG: Lite kläder, en handduk och en toffla.
VAD GÖR DU NU: Pratar i telefon och svarar på dessa frågor som jag har snott från Mandys blogg.
VAD BLEV DU IRRITERAD PÅ SENAST: Minns inte riktigt....men det var nog sist jag var hungrig...
VAD SKA DU GÖRA HÄRNÄST: Svara på nästa fråga.
HAR DU ETT JOBB: JA! från och med vecka nio är jag kursledare! Wiho!
DRÖMBOENDE: Lantlig herrgård med stall alternativt fint trähus i SanFrancisco.
VEM VILL DU TRÄFFA NU: Personen på andra sidan luren.
VAD SKRATTADE DU ÅT SENAST: Wille! Sjukt söt unge!
VAD GJORDE DU I FREDAGS: Gick på förfest hos läskiga hårdrockare.
TIPS PÅ EN BRA SAK: Varannan vatten!
HAR DU ONT NÅGONSTANS: Ja. Träningsvärk i mage, vader och bröstmuskler. Likaså ett ömmande knä.
FOLKÖL I KYLEN: Nej, men i garderoben. Fast vid närmare eftertanke kan den vara slut nu...
NÅGOT HUSDJUR: Hund och hejst. Och så mina råttor. Dammråttor that is..
NÅGON FAVORITRÄTT: Ja.
NÅGON FLICK/POJKVÄN: Mårten! <3
PUDER PÅ DIG: Nej, jag är helt naturelle!
NÅGRA FRAMTIDSPLANER: nja. eventuellt.
GYMKORT: Nej tack!
NÅGRA KÄRLEKSPROBLEM: inte i skivade stund
DUSCHAT IDAG: nope!
NÅGON KOMPIS SOM KNARKAR: Kanske inte regelbundet.
NÅGON KOMPIS SOM SNARKAR: Ja, min pojkvän! >.< Doh!
BRUTIT MOT NÅGON LAG: Ja, jag har badat bastu. Det är förbjudet enligt svensk lag. Men sen skulle dt bli så dyrt att ändra på det så regeringen gjorde folket till brottslingar. Typ som fildelning! Vilket jag för övrigt ALDRIG har ägnat mig åt! ^^
NÅGON VÄN SOM SPELAR I ETT BAND: Pojkvännen(Je t'aime mon amour) känner för övrigt fler i det bandet..., Alice(TGIF) and so on and so forth
NÅGRA MVG: One can only hope!
NÅGON SOM FÖRSTÅR DIG: probably not.
FIKAT IDAG: Ja, eller om det var en andra frukost vet jag ej.
ETT PAR CONVERSE: Yes, mina vinröda darlings som nu börjar knaka i fogarna...
NÅGOT FAVORITMÄRKE: Häagen Daaz! Yummy!
NAGELLACK:  Icke denna dag.
KÄRLEK I HJÄRTAT: Oh yes, my darling(s)!

Imorgon fyller bloggen 1 år! Detta kommer att firas med buller och bång!
Peace and Love!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0