smokin'

Idag kom jag på mig själv med att uttdela mördarblickar till främmande människor på stan. Eller inte alla, bara vissa. Mer specifikt---snygga pojkar som rökte. Jag menar, what a waste!
Okej, det är inte så snällt att ge folk mördarblickar...det var inte ens meningen (förlåt till dem som blev utsatta!). Jag insåg först efter en stund vad jag gjorde. Men när jag strosade runt och tittade på människor tänkte jag på det...det finns ju inte direkt oräknerliga snubbar i min lilla stad som jag attraheras av... så när en fager man står/går/sitter/befinner sig i vafri position och envisas med att suga på en äcklig cancerframkallande stinkystick känns det ju inte så jävla kul för mig. Detta iom att det är ett big nono i min bok att röka. Skulle neverever dejta en smoker. Hela nöjet med att kyssas försvinner ju!! Faktiskt. Kyssar ska smaka gott och inte kunna gå att jämföra med att smaken på en soffa som stått i en inrökt lägenhet allt för länge. Så rökare undanbedes från mitt lovelife. Och iom att rökare automatiskt elimineras från skaran av potentiella män gör ju det att antalet krymper. Vilket suger. Men va fan, rökregeln tummar jag inte på. Kvalitet ska det vara!

Tror jag ska gå bort till Nordea och skylta om där. Fuck, Alvesta är verkligen en håla. Det är så tråkigt på detta kontoret, nothing ever happens.



Jag saknar Honom. Tror jag. Men det är en hemlighet.

Kommentarer
Postat av: Mill

Låter najs Unn, min regel är människor med morots fetish.

2007-12-21 @ 21:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0