God I'm good!

Klarade körkortsteoriprovet idag!
Efter många om och men. detta har varit en riktigt manodeppressiv dag. Jag har varit galet nervös, så besviken att jag gråtit, strålande glad, arg och de flesta känslor man kan tänka sig. Har nog inte varit såhär emotionellt utmattad sen den där dagen när min klass bahagade att inte dyka upp för att åka till min sommarstuga (fö den dagen då jag, Emil och Oscar bildade en enhet..inte träffat någon av dem på länge nu...I miss my men!). Ansåg mig vara för trött för att dansa så jag sket i det. JAg är verkligen helt slut! Och så har jag himla ont i huvudet. Men man är aldrig för trött för en lista med bra saker!

Dagen bästa:

  • Känslan när ordet 'Godkänd' kom upp på skärmen. Helt overkligt!
  • Siri:

    "Jag, som du vet, forstar det dar med att du ville ha trygghet och jag tycker du gjorde the right thing. Och att han ar ett segt arsehole som inte tror pa karleken och ar allt for javla sjalvupptagen och praktisk i sitt satt att se pa karlek."

  • Hello Saferide aka Annika Norlin. Hennes I Wonder Who Is Like Thin One är det enda jag lyssnar på när jag kommer hem. Har du inte spanat in redan så MÅSTE du det nu. Me loves.

  • Billie the Vision and the Dancers.
    They're the only reason I've gotten through this day without going mad.

  • Detta kanske inte är så bra, men lite roligt. Jag kommer se ut som en rufisg, trött, giraff på mitt körkort när jag väl lyckas ta det. Vetifasen hur min hals lyckades bli så himla lång på bilden, men lång blev den. och iom att man skulle ta av sig glasögonen så ser jag trött ut eftersom jag då har svårt att fokusera blicken. Menmen. Körkortet kom helt plötsilgt ett bamsesteg närmre och jag är så otroligt tacksam för det!

  • JAg behöver inte plugga när jag kommer hem från jobbet! Så sjukt skönt! I pitty all ye school-goers!
    nu kan jag i godan ro ägna mig åt mitt korsstygn eller kanske tom läsa en bok! Det var pinsamt länge sedan jag läste något som inte hade titeln Körkortboken. Jag vill läsa igen! I love reading! I reallt do! Undrar vad jag ska läsa nu då... o.O

 Jobbig grej är att jag inte är helt hundra på var jag har mitt pass. Måste nog searcha lite effektivt typ NU om det ska bli något Egypten för min del. >.<

But God I'm Good!


Kommentarer
Postat av: mandy

Åååh, jag är så glad för din skull! Erkänn det var läskigt att trycka på "lämna in prov!" ;D kram

2007-12-11 @ 21:06:36
URL: http://domeintheparc.blogg.se
Postat av: Unn

Det var sjukt läskigt! 'Tänk om jag inte klarade det...' susade ju genom huvudet vääldigt många gånger den där sekunden innan och såg de gröna bokstäverna på skärmen. :D

2007-12-12 @ 14:27:09
URL: http://mysisterwenttolondon.blogg.se
Postat av: Emma

GRATTIS UNN!

2007-12-12 @ 14:29:40
Postat av: Unn

Tack vännen! :*

2007-12-13 @ 14:49:11
URL: http://mysisterwenttolondon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0