change

Satt och läste i Kims gamla blogg. Läste vad Kim hade skrivit hösten/vintern förra året. Det var som att resa i tiden, tillbaka till dagarna då vi var folket och alla var vänner.
Sen läste jag vad jag själv hade skrivit i december förra året. Det var lite smärtsamt. Blev så otroligt påminnd om allt som var fint då. Om hur kär och lycklig jag var. Och hur otroligt olycklig jag blev.
Att så mycket kan förändras.
Tanken slog mig när jag lunchade med Mårten idag. Jävlar vad det är annorlunda. Allt.

Kommentarer
Postat av: amanda

Hm. Jag förstår dig. Jag var inne på min gamla blogg, (lovesick.blogg.se). Fifan. Jag raderade den... Haha.

2007-12-19 @ 21:57:33
URL: http://domeintheparc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0