synonymer

Igår var jag ute med Siri, Anna, Helena och Maggan. Det var en bra kväll. Blev dock lite väl sent. Började ju jobba klockan åtta i morse...Hej sömnbrist! Vem fan var det som kom på den briljanta idén att ha veckomötena på torsdagar? Det är ju dagen efter osndag ffs! Sjukt dålig planering!
men igår. Förfest hos Maggan där Siris nya fina kamera med extra minneskort var överallt hela tiden. Det posades mycket. jag och Siri var nog värst. ^^ Vore kul att få ta del av en del av de där bilderna. En hel del fina filmer (som tex bröstfixeringsfilmen....såå mycket bröst, hela tiden!) blev också till där runt köksbordet.Förfest är nice!
Sen precis när vi skulle dra ner till DeLu får jag ett sms från ett nummer jag inte har inlagt på mobilen men som jag känner igen. Spännade tänker jag! Sen tänkte jag inte det längre. Det visar sig vara från X. Det är jobbigt att tänka sa kråkan och började köra enhjuling i en kaffekopp. Oh well, nu ska denna kväll inte bli jobbig, ledsam och tråkig så jag stängde av den delen på hjärnan efter att ha bara nojjat och winat litelite. [tack Helena! :-* ]
På Kafé var det tydligen Stefan Sundström-tema. I hög utsträckning! De hade tom ställt en snubbe som påstod sig VARA Mr Sundström på scen. Men jag vet sanningen. Det måste ha varit en otroligt lik imposter. Så måste det vara. Anledning?
Den RIKTIGA Stefan Sundström har gjort en låt som handlar om en fisk. EN FISK! Och har man en låt som handlar om en fisk så bör, nej måste man spela den! Det är till på köpet en väldigt fin låt, en myslåt. 'Som en fisk i en skål....' så går den. men den här fejk-Stefan spelade inte den! Ha! jag synar hans bluff!
Om det mot all förmodan var den riktiga stefan sundström som spelade på DeLuxe igår så är han ett svin. Punkt slut. Men jag tror han var fejk. Vill liksom inte att SS ska vara ett svin...
Enn annan tråkig sak var att Jonas-the-perverted-teacher var på Luckan. Det som gjorde det hela ännu jobbigare för oss vara att han tog Siri på baken. Vilket Siri upprepade om och om igen. Jag förstår hennes truama.

Ikväll ska middag ätas till Annas ära. Hon åker ju iväg mot the US and A på måndag. Så Kafé DeLuxe here we come again!
Och imorgon är det Florence Valentin på utestället. Det verkar bli hattrick på KDL denna vecka. Tre dagar i rad! Tjoho liksom! Vet dock inte vem som vill gå ut med mig imorgon...får väl plocka med mig lillebror. Det kan bli hett, min bror är kool. Eller "stor och äcklig om man frågar min syster. Systern däremot är tydligen liten och knottrig. Detta diskuterade mina syskon fram när vi stod och stylade oss (samtidigt!!! hur ofta händer det?!?) framför någon av alla de tusen kvadratmeter speglar  som finns i pappsens badrum.
Jag älskar mina syskon! Dom är verkligen fantastiska människor!  I helgen tittade vi på film tillsammans. Helt spontant! Min bror satt vid min dator framför tv'n och jag slog mig ner och fick(!) kontrollen till tv'n. Typ precis då började en film på 6:an(?) Crazy/Beautiful. Efter två minuter kom lillasyster Y och slog sig ner hos oss. Så satt  vi där och snyftade framför den finfina filmen och åt resterna av kolatårtan från kusin vitamins konfirmation. Doggybag is the shit! ^^

Oh well, det får nog vara allt för nu. Kärlekkärlek (till dem som förtjänar det).

Eller jo! En sak till bara! jag har uppdaterat min wishlist! önskar mig även Regina Spectors skiva. Och Florence Valentin's dito. hellst vill jag ha florence's idag. så att jag kan lyssna in mig till imorgon. eller så satsar jag på att köpa den imorgon på luckan...de kanske säljer den där? Kanske tom till billigtbilligt pris? One can only hope! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0