social (åtminstonde på helgon!)

Va glad man blir när man loggar in på helgon (unnderbar that's me) och har 13 nya gästboksinlägg. ^_^
Får väl se det som någon slags kompensation för mitt bristande sociala umgänge i den riktiga världen...
Men ikväll ska jag i alla fall träffa människor! Unimaginary sådana! Great success!

Har funderat lite mer på min födelsedag och nu tror jag att jag har kommit på en ganska bra grej...ska inte avslöja för mycket nu i förväg men just nu är jag inne på ett lite annorlunda spår än jag varit so far.
Ska nog ha riktig fest, alltså med inbjudningar och sådant.. Då slipper man ju det där orosmomentet med 'kommer det att komma någon över huvutaget?!?' eller dess motsats 'Tänk om det kommer supermånga och trashar mitt hus?!?'.
Jag har en plan som jag nog ska sätta i verket. Och med denna lösning så kommer det inte göra något att jag umgås i många olika sällskap, det kan ju annars bli ganska akward i festsammanhang om de som känner varandra sedan innan sätter sig i en liten klick och vägrar prata med de övriga i gästlistan. Så boring, men det kommer jag att slippa! Hoppas nu att min idé är genomförbar...i så fall skulle det bli en grymt bra tillställning. Tror åtminstonde jag. Jag vill att mina vänner ska vara så roliga i alla fal...I truely hope they are!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0