Önskelista

Födelsedag stundar sig och här är min wishlist. Kommer att uppdateras! Garanterat!

  • Sjukt bra hörlurar att ha till min dator. Bra ska dom vara! Som Carls gamla. Med bra ljud. Och så ska dom vara stoora. Och sköna. Och bra.
  • Lågklackade finskor. I need!
  • CD-spelare att ha hos mamma.
  • Mobiltelefon. Behovet är desperat! I desire Sony Ericsons S500 i svart. Mums.
  • ALLA säsonger av Gilmore Girls. Detta är min nya dröm dvd-box. Jag vill leva i Gilmore-kvinnornas värld!
  • Sju Sorters Kakor
    Man kan inte flytta hemifrån utan att äga ett eget exemplar av denna bok!
  • Regina Spectors skiva
  • Florence valentins skiva 'Pokerkväll på Vårby Gård'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0