Nu är det natt!

Jag är modig. Har pratat med Mårten (på msn) för första gången sen det tog slut. Så galet weird! Bara superkonstigt och märkligt! Ojoj.
FAst det känns som att det är lika bra att ha åtminstonde ha pratat på msn innan man springer på honom någonstans...för i Växjö kan det inte ta mycket längre innan det händer. Jag säger bara Kafé DeLuxe. Det är ganska underligt att vi inte stött på varandra redan. Underligt men skönt.

Imorgon ska jag göra roliga saker! Jag ska:

  1. Ta min första körlektion! Körkort here I come!
  2. Klippa mig! VAr läänge sedan sist! Känner för att göra något ganska radikalt..får se vad Mia tänker hitta på. ^^ You never know what your gonna get! Hoppas det inte blir cookie moster bara.

Jag har en bilddagbok! bara så att alla vet. Heter unnderbar, precis som på alla andra miljoner sajter. Fast iofs ibland heter jag unnik, om unnderbar är taget. Typ på playahead och haket. menmen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0