nattsvart

Jag kan inte komma på en enda människa som tycker om mig. ingen. inte n jävel. jag är den  minst omtyckta människan i världen.
så jävla ensam.
Det blev att  jag gink ut ändå, fastän jag inte tro´dde att det skulle bli så..
Och ja jag är full. fullare än jag trodde jag skulle bli.

varför ska det vara så svårt att tycka om mig?
min pojkvän sen 11 månader dumpar mig, Tack, tack så jävla mycket för det.
B, M, K & H föraktar mig för att jag inte är tillräckligt snygg och smal. Bara för att jag har en normal klädstorlek så är jag tydligen inte en värdig människa.
jag kan verkligen inte kmma på någon som tycker om mig.

jag träffade Josefin på deluxe. hon frågade om det var okej.
blicken jag fick var en röntgenblick. "jag, vet allt! ALLT!! BAara så du vet. Försök inte ljuga för mig. jag tycker ändå inte om dig."
Det är jätte bra
, ljög jag.
jag har alltid gillat josefin, men efter att jag träffat henne bara brast allt.


Jag känner mig så jävla dålig. Så otillräcklig.
Jag  kommer aldrig kunna vara det ni vill att jag ska vara. no use trying.

Varför är jag så unlikable?
Varför kan onhen tycka om mig?

jagförsökte prata med er men ni vägrade att lyssna. ni ville inte veta av mig. så jag gick hem.
jag grät hela vägen.

Imorgon ska jag jobba. Det är bara till att sätta på sig masken igen.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0