din vilja är min lag

Tack Anna för att du tänker på mig där borta i västerlandet! :*

1. Fyra namn jag lyssnar till: Unn(då mitt namn är för kort har jag ALDRIG fått riktiga smeknamn), älskling(klassiker som funkar i alla väder), Totten(tack mamma), Master Yoga(kodnamn is the shit! Används frekvent när vi åker skidor och pratar i walkietalkies..)
2. Någonting jag tycker om med mig själv: Att jag är bra. 
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:
4. Detta är jag rädd för: Att bli övergiven och helt, helt ensam.
5. Tre saker jag vill ha varje dag: Mat, syre, glädje. 
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: Hm, jag är inte direkt den som bangar. Men vi säger väl mörda tre personer jag verkligen gillar. Då blir det tre saker!
7. Detta tycker jag om att göra: tipex:a, klippa genom hålen i papper, klä ut mig och leka att jag är någon helt annan
8. Detta vill jag göra just nu: Åka hem från jobbet och krypa ihop under en filt framför mitt inspelade Gilmore Girls från i tisdags. Och hålla handen...med vem är lite oklart men det är vad jag känner för att göra!
9. Bästa känslan: Tokglädje! 
10. Värsta känslan: Ledsenhet.
11. Följande egenskaper ser jag gärna att min partner har: 
13. Jag vill gifta mig: Yes indeed! Jag blir rörd av tanken på att vilja tillbringa resten av sitt liv tillsammans med någon man älskar. I hope it lies in my future!
14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör: 
15. Min käraste ägodel: Just nu min iPod. Återfunnen! XD
16. Något jag vill ha i present: en Sony Ericson S500i! (It's my birthday tomorrow och jag hoppas på det bästa...!)
17. Detta har jag på mig just nu: Uppifrån och ner; Scraf runt huvudet, två halternecklinnen ett mörkbrunt och ett ljusgult, svart glesstickadtröja med sidenbandsskärp, fina spetstrosor ^^,  svarta "kontorsbyxor", mina fantastiska sneakers med ljusgula snören och varma strumpor. Dessutom har jag ett silverarmband runt högerhandled och en av mina platta swatchklockor runt vänsterhandled. Det var nog allt. ^^
18. Favoritkläder: Mina svarta cm's. i love them! Stilmässigt är jag väl lite sådär lagom indie. 
19. Favoritdjur: Häst och hund.
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: Svensk indiegladpop. Hehe. 
21. Tre av mina favoritlåtar för tillfället:Franz Ferdinand-Walk away, Billie the Vision and the Dancers-Summercat, hm, svårt..kanske den med Arctic Monkeys vad heter den nu då? Den där dom sjunger om 'cuddles inte the kitchen....when your argumentative and you got your face on' Ja den väljer jag verkligen! Jätte bra låt!
22. Skola - roligaste/tråkigaste ämne:  Bäst måste vara teater. Sämst kemi....sooo not my thing!
23. Stjärntecken:  Jungfru.
24. En bok jag gillar: Liftarens Guide till Galaxen. Lätt!
25. Film jag gillar: Garden State. Kärlek! Bästa filmen ever!
26. TV-program jag gillar: Grey's anatomy
27. Favoritdoft: sommarhäst, bland annat.
28. Detta äter jag gärna: Glass! Var som helst när som helst! Jag älskar glass.
29. Dricker helst: Just nu varm choklad med lite kaffe i. Mums. Perfekt nu när det regnar och är kallt!
30. Favoritgodis: mörk choklad. minst 85. Allt annat smakar blask.
31. Hit vill jag gärna åka på semester: nu är jag galet sugen på min och sigrids backpacker resa till sydost asien! Stor, stor längtan!
32. Färg på mina ögon: Grön.
33. Min längd: 171,5. Exakt.
34. Jag tror på: Kärlek, I really do!
35. Jag spelar: Nej. Although I might play you.
36. Person jag beundrar: folk som vågar leva ut sina drömmar, de där modiga människorna som typ bestämmer sig för att flytta till Kuba för att det är det de verkligen vill.
37. Så här bor jag: Fyra veckor hos mamma sen fyra veckor hos pappa
39. Det här tänder mig: kan du inte lista ut det själv lär du inte få access...
40. Det här gör mig avtänd: seriöst korkade människor
41. Favoritfärg: lila
42. Favoritcitat: if I can't dance to it it's not my kind of revolution
43. En hemlighet jag vet: priset på en skogsgård som inte får komma ut.
44. Bästa present jag fått: Min cykel har varit jädrigt användbar!
45. Senast köpta skiva: försökte köpa Florence Valentin's skiva förra veckan men så insåg jag att jag hade glömt min plånbok hemma.
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: my bonestructure, mina händer, mina bröst, min näsa, att jag på det hela taget är ganska snygg. Att jag är snygg naken. Jag är ganska nöjd. ^^
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: min lilla putmage, fast den stör mig inte så mycket. Jag önskar däremot att jag hade haft lite större ögon.
48. Udda förmåga/egenskap: Jag är duktig på att ge komplimanger. Tror jag ialla fall.
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: En katt kanske, jag är nog lite som en katt. (svaret på denna frågan varierar från varje gång jag får den...sist ville jag vara en ko.)
50. Två personer jag vill ska göra detta test: Magnus och Emil

Hoppas jag svarat på allt...gjorde inte frågorna i ordning så jag kan ha missat någon...i så fall är det inte avsiktiligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0