Dagens bästa

Franz Ferdinand!
Det var jätte länge sedan jag lyssnade på dem, men så slängde jag på deras sikva (you could have hade it so much better) imorse när jag höll på att förbereda mig inför dagens strapatser och gosh vilken ego-kick!
Det kändes som de flesta av deras låtar handlar om typ att 'det är slut nu men jag är bäst och du är dum i huvudet som inte vill ha mig för jag är ju faktiskt bäst. Sa jag att jag var bäst?' Ingen kan låta så säker på sin sak som mr Alex. Jag tror jag har lyssnat på Walk Away fyra eller fem gånger idag. Stämmer så sjukt bra just nu!
Så jag blev sjukt peppad när jag cyklade iväg hemifrån (med Franz Ferdinand spelandes i iPod-lurarna) klockan sju för att ta min andra körlektion. Den gick för övrigt mycket bra, jag tror bilkörning är lite min grej!

I love the sound of you walking away. Mascara bleeds a blackend tear. And I am cold, yes i'm cold but not as cold as you are...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0