Boobs

Tittade på Oprah. (Jag är sjuk, okej! Wtf jag gillar Oprah, jag tittar även när jag är frisk. My mom records every show.) Det handlade om en kvinna som operererade(lite många bokstäver där kanske...) bort båda sina bröst. Detta för att undvika bröstcancer.
Jag förstår henne, båda hennes föräldrar hade haft bröstcancer och hon hade utvecklat förstadiet till cancer så därför valde hon att ta bort båda sina bröst. Chansen att hon skulle få cancer var 40%. Men egentligen är det ju bara fettklumpar som sitter fast på framsidan av kvinnors kropp. Som Julia Roberts säger i rollen som Anna Scott i Notting Hill: "What's the thing about breasts? There just breasts! Every other person has them, your mother has them." Egentligen ingenting att hänga upp sig på. 
Hon fick ju ändå nya. Little to argue about. Kanske.

Fast, ändå. Tanken på att operera bort mina egna bröst.....eh nej tack!
Seriöst, jag skulle verkligen inte vilja förlora mina bröst. Jag har fantastiska bröst! Tanken på att ta bort dem från min kropp känns quite freaky!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0