bara skit

Igår. Det var första gången jag grät since breakup. I vanliga fall gråter jag för allt. Allt och alltid.
Igår började jag gråta. Det tog två veckor.
Somethin' tells me this isn't gonna be easy. Fan.

Varför ska allt allt vara dåligt på en gång? Och varför fortsätter allt att förväras?
Mina föräldrars har skiljt sig, jag vantrivs i huset jag bor i, min morfar har cancer, killen jag älskar gör slut, jag är sjuk och kan därmed inte komma ut och träffa människor som skulle kunna få mig på bättre humör. Nu har jag säkert inte fått med allt.
Jag vet inte ens vad jag ska skriva. Det är för mycket som är för jobbigt.

Nu ska jag nog sova. Det blir inget jobb imorgon heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0