Baby's back

JAAAAAAAA!!!!
Min älskade älskade darling har kommit tillbaka. Det är helt ofattbart hur stor saknaden har varit men nu gör det liksom inget längre! Vi är återförenade! Och nu kommer jag inte släppa taget så lätt! Jag förstår inte hur jag klarat mig så länge. Men nu är jag hel igen. Det känns så sjukt bra att min baby åter är hos mig!
Jag älskar min iPod! Återfunnen igår i en blå ryggsäck. I am complete.
Nu kan jag återigen lyssna på musik anywhere och at any time.

Är så sjukt mycket happy camper!

Igår var jag och sigrid ute och red. Fuck vad jag har saknat hejstarna. Nu i höst ska det bli mer av den varan.

Igår hade Luvan birthdayparty sen sov jag hos sigrid. nu ska vi ut till öjaby och titta å´på the perfume. woho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0