Som en söndag

Det känns så himla mycket som söndag idag fastän det är måndag. Denna veckan kommer att gå galet fort!

Idag har jag gjort klart kladd-översättningen av min film. Men det är fortfarande en hel del jobb kvar innan min översättning är helt och totalt klar. Jävla PA och jävla film. Jag HATAR The Illusionist, I'm so fucking trött på den jefla filmen! men nu får jag iaf inte mega panik så fort jag tänker på mitt PA.

Jag har ett litet, litet utdrag ur en msn.konversation sparad som ett privat inlägg i min helgondagbok. Jag blir alltid så glad när jag läser det. You make my heart quake. ^^

Detta är helt fett galet. Så jävla sjuk. Och totally fel och inte alls jag.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0