Så jävla obehagligt

Detta är vad de andra i klassen har skrivit om mig och som kommer att stå i Rapphönan:
Hej det är jag som är Unn-usual. Jag är en Unn-derbar tjej som Unn-drar mycket om Unn-gefär allting i Unn.iversum. Jag borde nog bli statsminister.
Lite kul om du frågar mig...^^

Jag varnar härmed känsliga lyssnare för äckliga detaljer. Är du äckelmagad? Läs inte vidare.

White Russian kallsupar är inget jag rekomenderar. Det gör förbannat as-ont när alkoholen reagerar i lungorna. Att kroppen försöker få ut skiten genom att kräkas gör inte upplevelsen ett dugg trevligare.
Jag vaknade i morse klockan halv fem av att jag hade så jävla fucking asont i innanför nedre delen av revbenen och till bringade trekvart med att hälla ut mitt innanmäte i toalettstolen. Jag trodde allvarligt talat att jag skulle dö. Jag har aldrig mått så dåligt i hela mitt liv. Feber hade jag också, så jag frös som en gnu för att i nästa sekund svettas floder. Så jävla vidrigt.
Jag vet iofs inte om det beror på

Har inte kunnat plugga heller, vilket jag verkligen hade behövt. Hade två kapitel engelska till imorgon och så hade jag behövt göra supersupersuper mycket projektarbete idag. Jag vet fan inte hur jag ska lösa det här. Det är fyskist omöjligt att hinna med så mycket som jag måste för att klara skolan. Jag vill bara gråta. Men jag hinner inte. Plus att skolan är inte värd att gråta över. Det finns så jävla mycket annat som betyder så mycket mer än att "bara" få vg i en kurs. Just nu ligger att behålla den mat jag försökt äta i magen högst upp på min prioriteringslista.

Jag avvaktar morgondagen för att se hur mitt tillstånd är då. Så vid ca 07:37 kommer det nog att tas beslut huruvida jag ska gå i skolan eller inte.


Kommentarer
Postat av: E

ajaj,det där lät ju inte alls så mysigt! haha

2007-04-15 @ 23:11:33
URL: http://frokenlindh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0