7

sju månader idag. ^_^
Det tycker jag är lite häftigt. Faktiskt. Har liksom aldrig sett mig själv som relations typen.
Jag var ju hon man strulade med men vars nummer man inte tog. I guess things things change.
Mårten, du är verkligen speciell (jag menar detta på ett bra sätt! Inte: speciell=lite märklig/knäpp).

Liten tråkig notis är väl att jag inte fått någon riktig puss av min man(han är ju faktiskt 20!) idag. Bara för att jag råkar vara lite sjuk så vill han inte pussa mig på munnen, inte så darlin' men jag tror skadan redan är skedd iom att du sov brevid mig i natt!
Hur stor skillnad är det egentligen ur smittosynpunkt att pussa någon på kinden gämfört med att pussas på munnen? Jag tror inte det kan ha överdrivet stor betydelse om jag ska vara ärlig...

fin, finare, mårten.
(förlåt och jag är cheesy nu men jag tycker om att visa vad jag känner i bokstäver som andra kan se, sådeså!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0