tröttheten sprider sig i kroppen

jag vann en tävling i morse. det var kul. jag ringde in till morgonpasset i p3 och så vann jag tävlingen med 6-3. ich bin sehr gut! Jag hatar tyska. det är det onda språket.

trött unn, skittrött.

jag vill göra något annat nu. men tyvärr vet jag inte vad. jo, jag har lust att få ett sms. men jag har ingen lust att skicka något själv för att få svar, trots att jaG skickar gratis mms på torsdagar. jag är väldigt trött. för jag använder mig av pekfinger-tumme när jag skriver. det är ett säkert tecken.

would you freak out if i said i liked you ?

jag har ont i mina tänder också.

jag önskar att jag hade min musik i växjö huset. det hade varit bättre. nu är de i öjabyhuset. jobbigt läge. 

i morse efter det att jag hade vunnit en tävling så fick jag reda på att de som har gjort en låt som jag tycker är bra, ni vet det där my lips are unhappy withoutyou? dom heter i a f lucky soul. nördigt bandnamn. det ska inte mitt band heta. sådeså. jag vill gå och lägga mig nu. men det vore så dåligt med tanke på att jag skulle somna då och sen inte ha lust att vakna förrän klockan fyra på morgonen. 
jag måste jobba med matte egentligen. jag har mycket som behöver bli klart. tills imorgon. det är ganska snart. egentligen. jag skulle ju kunna "vara sjuk" imorgon men jag ska ju gå ut med malin på kvällen så det går ju inte för sig då ju. eller så skiter jag bara i matten och gör den på lördag förmiddag. då har jag ju inget för mig vad jag vet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0