Run Away!

Jag vet inte vad det var för infall jag fick men när jag kom hem från skolan gjorde jag något som var mycket out of caracter. Jag sprang runt sjön!
Och jag sprang hela vägen. Det är jag lite nöjdmed att jag klarade. ^^
Efter min lilla löprunda stretchade jag, mycket och länge. Det kändes i kroppen att jag inte stretchat på hela sommaren. JAG ÄR STEL!!! Väldigt mycket så. Okej, spagaten m höger fram funkade men vänster, ajajaj du. Nicht gut.

Jag har varit klad Unn hela dagen, men så kom biologin och förstörde alltihop. Jag uppskattar inte Biologi B speciellt mycket alls. Usch!

Fast nu är det bra igen. ^^
I'm lookin' forward to tomorrow. Jag är lite nervös faktiskt....eller ganska mycket när jag tänker efter. What if everything goes wrong? Tänk om jag är jätte jobbig...Det vill jag ju inte...Gah! Butterflies. Jag kanske borde installera en run away-knapp på min väska, som jag kan trycka på utifall att jag verkligen inte kan uppföra mig. Så kan jag spring iväg om jag blir för pinsam.

Kommentarer
Postat av: riitard! (fast han e en hund)

fasiken va hurtigt gjort av dig. läskigt. nu framstår jag som en värdelös människa som inte tycker om att motionera. >.

2006-09-05 @ 17:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0