En fisk

Nu har jag bakat en bär paj åt min mamma som hon ska bjuda på på sin kräftskiva.
Kaka, kaka, Unn har gjort en kaka. (Detta ska alltså sägas med Hasses, Hans af Claes', dialekt och i samma tonläge som han säger Loppis, loppis, Hasse har en loppis)

Det var kanske inte så smart att lyssna på Hans af Claes idag när jag ska försöka uppföra mig respektabelt inför pojkens vänner.

Men Unn vad pratar du om?
En fisk.

Det blir bara värre och värre
Det blir bara värre än såhär...
...inge vidare alls.

Men Unn vad håller du på med?
Jag härmas...

Kommentarer
Postat av: twix

lätt det roligaste blogg.innlägget hittils i blogg-historien...en fisk^^

2006-09-29 @ 18:37:55
Postat av: Benjamin

äh, jävla utlänning, bärpaj heter det.

2006-09-30 @ 14:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0