Bra saker

  • Dans!
    Så fruktansvärt jätte roligt att det inte är klokt! Jag hade nästan glömt hur kul jag tyckte att det var. Som tur är så blev jag påminnd idag när vår estetiska verksamhet körde igång. Me like alot!
  • Solen skiner!
    Need I say more?
  • Höst!
    Jo, det känns faktiskt som en positiv grej att få ha på sig lite kläder igen. Just nu är det lagom mycket höst, inte sådär äckel kallt och blaskigt.
  • Fredrik Abrahamsson!
    Min matte- och fd fysiklärare som är helt outstandingly bra. Vi hade honom idag på fysiken idag och för första gången typ någonsin i Fyisk B så FÖRSTOD jag en genomgång.
    It was a real Hallelujah moment!
  • Att vi iaf har en fungerande dusch!
    Okej, avloppet i duschen på nedervåningen är upfuckat men vi har ju åtminstone en relativt väl fungerande dusch!
  • Att mitt smajl kommer vara så sjukt snyggt när jag får ta bort min tandställning!
    Att det efter mitt besök hos den solariebruna i morse känns som att någon har gett mig ett rejält knytnävsslag i ansiktet, slagit loss de flesta av mina tänder och ställt dem någon helt annanstans är ju mindre viktigt i sammanhanget.
  • Pojke!
    Jag tror att jag är lite kär....^^

Kommentarer
Postat av: Lisa

Nämen unn vad är det jag hör. är det den där Fredrik Abrahamsson som är lite frestande kanske ^^

2006-09-07 @ 17:29:33
Postat av: Unn

Of course not dear! ^^

2006-09-07 @ 17:57:12
URL: http://mysisterwenttolondon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0