after party

Sitter nu och äter halvfrusen pizza från mitt födelsedagsfirande med La Familia. Att den är halvfrusen beror på att jag inte orkade tina mer än 1 minut. Och den andra biten var ju faktiskt bitvis ganska varm! När jag sedan insåg att pizzabiten i min hand var iskall hade jag redan slagit mig ner vid datorn och jag ansåg att det var på tok för ansträngade att ta sig hela vägen till micron bara för att få en helt och hållet tinad pizzabit. Kanske hade det varit värt det nu när jag tänker efter.....fast nu är det ju lite sent. Pizzan har nu letat sig ner i min mage.
Denna  pizza får symbolisera slutet av mitt födelsedagsfirande. Nu är jag arton. So far har det varit väldigt trevligt! Men det var ju det jag trodde, mitt år som artonåring kommer att bli så grymt mycket bättre än alla de andra. Sjutton har varit den helt klart sugigaste åldern. By far. Men nu kommer det att bli bättre. Det har det föresten redan blivit. ^^

Jag tänker väldigt mycket. Främst på en viss person. Happy face. ^^

Mitt kalas blev lyckat tycker jag. Eller, jag hade iaf kul! Hur resten av de närvarande kände kan jag inte svara på. Förhoppningsvis var det någon mer som hade roligt. Jag håller tummarna för det.
Igår var jag på så bra humör att jag kunde träffa min släkt (läs: moster) utan att vara otrevlig en enda gång. Och detta trots att hon kallade mig fet. Det är sant! Min moster tycker inte om mig.

MySisterWentToLondon-crew har nu valt att censurera stycket som skulle ha stått på denna plats i inlägget då det var på tok för geeky och en smula ghey. Vi hoppas naturligvis att ni inte blir arga, men vi måste faktiskt tänka på vårt rykte! Vi kan ju inte publicera vilken skit som helst.....

Kommentarer
Postat av: mandy

Jag hade skitkul! ;D puss

2006-09-04 @ 20:24:52
Postat av: Hills.

Jamen för satan i gatan, klart vi hade det skôj!Märkte du inte det så vet jag inte vad du höll på med.
Eller jo förresten, det vet jag ju. ;-)

Mucho lovin'

2006-09-04 @ 21:26:42
Postat av: jenny

hahaha du är ju inte fet!!!! vilka mongolida släktingar du har! :P

2006-09-06 @ 17:18:16
URL: http://longlostpenpal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0