fys

Att skriva (fysiklabbrapport) eller inte skriva (fysiklabbrapport), det är frågan.
Vi ska lämna in två per termin och jag har lämnat in två denna terminen redan. Iofs måste jag göra, och lämna in, fyra stycken denna termin pga att jag över huvu taget inte närvarade på två laborationer föregående termin. Oops.
Det kanske är lika bra att bli klar med den förbannade rapporten så att jag kan ägna mig åt garderobsbygge sedan.

Vi var på Ikea igår, jag, mamma, syster och pia-hia. Jag scorade ett styck vitrinskåp som jag ska använda som garderob. Mesa like. ^_^ Förutom skåpet, ett par tofflor och en vit LAMPAN så tror jag inte jag köpte något mer. Det tycker jag är väldigt duktigt av mig.

Oh well, I'll be off to the enchanted land of physics. So if you want to find me, you now have knowledge about my whereabouts.

Love

Kommentarer
Postat av: kim

Ikea är en bra plats. Jag har en ny garderob nu. Weii! =)

2006-10-18 @ 09:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0