unn blogg

Jag är så sjukt omotiverad att skriva min engelska uppsats. jag tror jag skiter i det. jo, så får det bli. Det är ju bara mig det drabbar ändå. Och jag har redan för käsa betyg för att kunna bli någonting över huvutaget att det inte spelar någon roll vad jag får i engelska. Fast det skulle vara extremt knäckande att få ett vg. Det fick jag ju på första provet. Dan hade lika gärna kunnat slå mig i magen, så kul kändes det. Jag orkar inte mer!

 Just nu hade jag behövt en famn att försvinna in i och någon som säger att jag är bra.

Jag tror jag ska sluta äta godis igen. Jag mår ju bara dåligt av det.

(Titeln på detta inlägg är för att min blogg ska komma upp först av alla när man söker på 'unn blogg', atm så kommer alla vännernas bloggar upp före min egen när man googlar nyss nämda sökord....så tycker jag inte det ska vara!)

Kommentarer
Postat av: mandy

Ugha, know how it feels. Jag kommer nog att strunta i mitt geografiprov - det får helt enkelt bli så ibland! för jag orkar inte heller just nu. hoppas det är bra med dig förövrigt och sådära , see you :*

2006-11-15 @ 15:29:43
URL: http://lovesick.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0