Three is a magic number

Tre.
Tre's kundtjänst.
FY FAN VILKEN SEG TELEFONKÖ!

Jag har nu sammanlagt suttit nästan en halvtimme och lyssnat på trivsam mer eller mindre nutida pop-musik av varierande kvalité. Först ringde jag vid tjugo över sex och satt imobiliserad med luren tryckt mot örat jätte länge utan möjlighet att gå och hämta min bok som låg i köket. När jag väl kom fram kunde inte Karl hjälpa mig så han kopplade mig till Erik. Erik sa att systemet låg nere, men att jag skulle få hans direkt nummer så att jag skulle komma fram DIREKT när jag ringde upp honom en timme senare.

Sagt och gjort en timme senare ringde jag. Lättsad vi tanken på att jag skulle komma fram direkt. En signal gick fram, två....sen

Kö.

En stund innan Erik svarade andra gången så fick låtlistan som spelas upp i köerna krupp och repeatade refrängen på Whitneys gamla dänga som går något i stil med: 'Oh I wanna dance with somebody, I wanna feel the heat of somebody, YEAH I WANNA DANCE WITH SOMEBODY, WITH SOMEBODY WHO LOVES ME (Waila-waila-waila)'. Jag trot jag kan ha ut veklat någon sorts allergi.
Nu ska telefon-jäveln tillbaka vare sig de vill ha den eller inte.

Three is a magic number låter det ju så fint när man ringer tlll någon med Tre. Det måste vara väldigt ond magi som inte har någon förmåga att göra gott what so ever!!!!!!!!!!!!
Tre=onda ( på ett ocoolt sätt!)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, hej Unnisen!
Vet du vilka som gör Three is a magic number låten? Om inte så vet jag det! Så här får du reda på det vare sig du vill det eller inte --> Blind Melon - Three is a Magic Number
Det var väl allt. I stort sett. Puss på dig!

2006-11-21 @ 19:19:02
Postat av: Kim

Och ja, det var jag som skrev förra inlägget ;)

2006-11-21 @ 19:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0