fettma

Ett halvår av glassfrosseri och motionsvägran har givit resultat. Nu är jag FET.

Synd bara att jag inte uppskattar min nya extended version kroppshydda.

Men desto mer jag tänker på att jag blivit fet desto mer äter jag. Det är en negativ spiral.

Jag har nog inte gått upp så mycket i vikt (ännu) men jag har tappat ALLA mina muskler och ersatt dem med fett.

Varför skriver jag detta? Dte är ju inte direkt någon som bryr sig....knappt ens jag själv.
Folk vill bara veta av en när man är glad och det går bra. Fast inte för bra. JAg får inte vara lyckligare än någon annan. Jag måste vara lagom deppig för att någon ska vilja veta av mig. Men absolut inte för deppig för då är det ingen som orkar. Det gäller att hålla sig på mattan.VAra lagom. Fy fan. Aj. Örfil. Jag ska sluta svära. Det tillför inget till mitt språk så då tycker jag att jag egentligen kan låta bli.

Jag är nog inte så deppig som jag verkar. Bara nollställd egentligen. Typ som att allt kvittar. JAg kan ju ändå inte nå upp till alla de krav som ställs på mig.

JAg är bara en liten oviktig del av alltihop. Det är det jag gillar med kommunism tankarna: att alla är delaktiga och viktiga. Så känns det inte nu.

Jag tror inte att jag har förmågan att beröra. JAg är bara en appro på ingenting person som man umgås med en liten stund men sen tröttnar på.

nu ska jag nog försöka mig på att se det logiska i mina mattetal. Det är så skönt med matte, svaret finns ju där mitt framför mig dte gäller bara att hitta det.

until we meet again

Kommentarer
Postat av: puff (den med röd näsa)

jag kan bara passa på att meddela älsklingen att jag tillbringar mycket hellre tid med dig när du är lycklig än halvdepig. och det är ju lycklig du har varit åtminstonde sen den 1 september när du fick en till som fällde ljusa hårstrån på alla dina kläder. så håll dig till det. de som inte tycker om dig när du är lycklig är bara avundsjuka. så det så! :)

2006-11-11 @ 17:10:37
Postat av: Hills.

Fan. (Ja, jag svär).
Jag kunde inte sagt det bättre själv. Man ska vara happeh people, fast inte FÖR happeh, för då är man inte tuff/cool/emo, alt. alldeles för påfrestande. Sedan intalar man sig att man är fett deppig, även om man inte är det. Och därför vet man ju att man är det. Sedan inser man att man har noll karisma. Åsså kommer glassen och fetman som ett brev på posten.
Jisses. Nåja. Hoppas att det hjälper lite att jag känner identiskt. Och det är inte tufft. Eller coolt. Och hoppas framförallt du och din lovah hade en mysig filmkväll igår. :*:* (Och du är ingen appropå-person.)

2006-11-12 @ 12:45:06
Postat av: Unn

Klad Unn har fått kommentarer! ^_^

Puff: Jag älskar dig!

Hills: Thank you for being such a lovely person!

hugs and kisses to the both of you!

2006-11-12 @ 20:15:28
URL: http://mysisterwenttolondon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0