Walkin and talkin

Jag somnade klockan sex för att powernappa lite så att jag skulle orka med dansen. Det gick sådär. Jag missade dansen. Jag vaknade klockan kvart över åtta (dansen börjar tjugo över sju) när Benjamin ringde och föreslog att vi skulle gå runt sjön. Sagt och gjort. Upp och byta om till BEKVÄMA kläder (dvs min brors urvuxna gamla jeans och en stickad tröja). Snygghetsfaktor -2, men whatever. Posh var välklädd som vanligt så det kompenserade för mitt lack of fancyness. Ronda-vovven fick följa med och hon verkade tycka att Elsa var relativt trevlig.
Benjamin det var jätte bra att du tog med mig runt pölen! Annars hade jag bara blivit sittande och ångesten hade hopat sig. Your an angel!

Vi har nu predictat alla i gangets framtid. Vi är soooo synska. Quite fun!

Jag ska nu sova sen läser jag igenom psykologin på mitt hål imorgon. Jag skiter fullständigt i provet jag kommer förmodligen få vg i psykologi b. Det får duga. Vg är ju faktiskt ett bra resultat.

Jag har fått en kommentar jag inte vet vem den är från! Det är förmodligen någon jag känner men jag vet inte vem. Kanske Kim eller perhaps Hills? Jag försökte spana in ip-adressen för att se om den matchade någon som tidigare kommenterat min blogg, de första siffrorna stämde med Mandys men inte allt. Gåtan om Hmm är fortfarande olöst. Vem kan det vara? Je ne sais pas! (ursäkta min kassa staving, men jag läser ju faktiskt inte franska längre!)

Okej, sömn känns som en bra grej att ägna sig åt nu.
Tack ännu en gång Benjamin för att du är så bra!

Massa love till er alla från alla mig

Kommentarer
Postat av: Benjamin

Unn, du gör mig så glad för du är så snäll och Unnderbar som bara du kan!

2006-05-10 @ 23:30:35
URL: http://maisondebenjamin.blogg.se
Postat av: Anis Bananis

'lo, Unn :) Man får sova och missa dansen. Det har jag också gjort :D Skulle du och Benjamin börja dansa? För isåfall är jag lite intresserad ;) Sa ni något om min framtid? Haha. Puss på dig, sweet.

2006-05-11 @ 21:37:30
Postat av: Hills.

Your spelling's fine, baby.
Je t'aime moi non plus...

:-*

2006-05-13 @ 13:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0