Uppdatering

Nuvarande rekord i mitt favoritspel Bugs: 62720
Ganska bra om jag får säga det själv!

Har spenderat dagen tillsammans med min älskade Malin. Men nu har hon övergivit mig för att tillbringa några timmar med sin flört. You go girl! I'm so happy for you!

Nu har båda mina flickor gått och hittat någon att kramas lite med. Det sjuka är att jag inte är avundsjuk. Det hade jag nog trott att jag skulle vara när denna situationen uppstod, men inte då. Det känns väldigt bra! Jag unnar dem verkligen detta! Det finns ingen förtjänar detta mer än dom!

Jag har fortfarande svårt att se mig själv med någon. Det är inte vad jag vill ha just nu. Men sen kanske. När man går på stan och spanar in utbudet lite sådär som man gör känner jag inget behov av att ha någon. Ta t ex fallet med  den söte pojke som jag tittade lite på ett tag, jag ville aldrig att det skulle bli jag ville inte mer. Jag låter som en gammal uttorkad gumma som sitter i sin lilla stuga och spanar med trånande blick på vackra unga män som får hennes kötts lustar att komma till liv. Men jag kan säga att så är inte fallet. Jag känner helt enkelt ingenting, inte på något sätt.


Jag och Malin tittade på Fucking Åmål tidigare idag. Jag gillar den filmen mer för varje gång jag ser den. Jag ser så oerhört mycket i den nu som jag inte såg de första gångerna jag såg den när den kom 1998.

Gluggen mellan mina framtänder har försvunnit! SEN I FREDAGS-FUCKING-MORGON! DET TOG INTE ENS 24 TIMMAR!

Jag vet hur den svåra textraden i 'Snook, svett och tårar' går. Ni vet den i falsett.
Mamma jag har varit för snäll och obstinat, Dj-dj-dj-yeah
Inget backup, inget crew. för vi är här, är här
Trodde att ni ville veta det, men okej, förlåt att jag finns!

Mamma och Carl ska äta oxfilé till kvällsmat. Jag får Mamma Scans köttbullar. Yehy. Vilken festmåltid. Jag älskar verkligen min tandställning.

Är du kvar? Jag älskar dig!  Jag saknar dig! Älska mig! Hallå? Någon? Snälla?

Bla, bla, bla, jag är ointressant. Jada, jada, jada, du lyssnar inte på ett ord jag säger. Tjat, tjat, tjat, jag ska gå nu. Hejdå. Jag kommer inte tillbaka.


Kommentarer
Postat av: join the love generation

du gör helt rätt i att inte eftertrakta pojkvän. jag menar, tänk va grinig han hade blivit när du switshar till foxy lady going on hunt och hånglar upp alla hunks på allas vår hultsfredsfestival. tycker nog att du ska satsa på fidde annars. jag menr, jag skulle inte bli avundjuk *not* haha.
love you
yours truely forever in rain, sunshine and partly cloudy days.

2006-05-14 @ 20:56:32
Postat av: Anna

Ja, äktenskapet skulle nog gå i kras om vi inte hade varandra. Puss på dig

2006-05-14 @ 22:10:55
Postat av: kim

tandställningssyster, hang in there.

2006-05-14 @ 22:15:44
Postat av: Hills.

Herrejävlar. Här har man gått och ondgjort sig över sin glugg sedan man överhuvudtaget kunde stå på benen (ja, OK då, TYP), och så läser man att Unnisens försvinner på knappa dygnet! Jag säger då det, det är en grym värld.
Fast no matter what, tandställning på mig kan bara bli a BIG NO NO, så jag får la ta och stå ut ytterligare 20 år (farsans växte inte igen förrän han var typ 35, så jag vet vad jag har att vänta)...

:-*

2006-05-15 @ 14:52:53
Postat av: Benjamin

Ha! Ni ska inte klaga ni som har plus på gluggkontot. Jag har ju så at säga minus. Mina tänder växer nästan över varandra!
Sen ska vi inte glömma att den väldigt vacker celebritet även har en glugg...

2006-05-15 @ 17:39:47
URL: http://maisondebenjamin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0