Knatter


Tänkte bara påpeka hur snabb jag har blivit på att skriva. Det knattrar på riktigt bra när jag sitter framför datorn och justerar det sista på min psykologiuppsats om elöverkänslighet. Jag är kankse inte über grym på tangentbordskvickhet men inte är det är i alla fall inte någonpekfingervals längre. Jag känner mig lite nöjd med detta. Fast på msn är där man borde vara snabb i fingrarna går det inte riktigt lika bra. För där kan man ju inte läsa igenom vad man skrivit och rätta alla de hundratals typingfaults man gjort innan någon annan läser det. Men nu är iaf psykologin klar. Då ska det bara framställas muntligt också. Men det är inte så farligt, bara att prata på lite och kika i sina papper emellanåt så att man inte fabulerar ihop helt felaktig fakta. Det ska nog gå bra hoppas jag.

Nåväl. Dags att ta tag i sitt liv så att man inte missar matten också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0