Inlägg 50

Såg att Anna också just gjort sitt 50 inlägg. Happy aniversary frugan!

Nu skiter jag i alla skolmåsten. Jag är sjuk. Låt mig vara det då! Fast jag har en argumentation att framföra på måndag och ett psykologi arbete som jag ska göra ett muntlig presentation på tio minuter och ett arbete på några sidor om elöverkänslighet till på tisdag. Imorgon ska vi diskutera diverse litteraturhistoria texter på svenskan. Det förutsätter att jag måste ha läst dem tills dess. Lägg till lite matte och fysik som måste pluggas in. Skaka tills allt har blandats ordentligt och tillsätt rikligt med krossad is. Häll upp i ett högt glas och garnera med en citronskiva. Klart att servera har du nu en stor härlig portion iskall ångest.

Kommentarer
Postat av: Anna

Congratulations till oss :D

2006-05-19 @ 21:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0