In Sickness I want Health

Det är helt sjukt! Igår bloggade jag inte pga tidsbrist ovh idag hade jag värsta abstinensen.

Idag är jag faktiskt sjuk på riktigt. Sigrid kan intyga. För ja blir så jäkla konstig när jag är sjuk. Tom hon tycker det som är van vid mina normala upptåg. Mina tankar är verkligen helt vrickade. Jag har gjort en favorit i repris från förra gången jag var sjuk; tillverkat en mantel för att bli odödlig och därmed inte kunna dö i denna sjuka. Jag använder mina nya superkrafter för att flyga genom huset. Jag har mina gummistövlar på mig. Dom tycker jag om.

En sak som är dåligt med att äta glass som vuxit på pinne eller i strut är att det är så svårt att göra andra saker samtidigt som man äter den. Att lägga patiansen där man inte använder bord och komentera bloggar samtidigt som man försöker inta en Hollywoodstrut från Glassbilen är ganska svårt. Jag menar om jag har ätit fancy kaktus-citron sorbet med krossade polkagrisar i en skål så hade jag ju kunnat sätta ifrån mig skålen och göra en av mina alternativa sysselsättningar men det är ju omöjligt med en strutglass. Ska man sätta ifrån sig en sådan glass måste man ju antingen
1. Ha någon som kan hålla den utan att smaka upp halva glassen. Och sådana personer är svåra att finna!
2. Spara pappret som glassen var förpackade i så att man kan slå in den och lägga den någonstans.  Men det tänker man ju inte på när man glatt river bort det klibbiga äckliga pappret och slänger i närmaste soptunna.
3. Ställa glassen uppochner på en bordsyta och sedan skära bort den delen av glassen som har fått aids-bakterier på sig. Men då försvinner ju en del av min älskade glass, och så kan vi ju inte ha det! Plus att man måste torka bort en liten pöl av smält glassklet som hamnat på bordsytan och alla vet ju att disktrasor är läskiga monster som kan bita av ens händer i ett enda nafs. Och det, det är ju kanske inte helt önskvärt. Plus att disktrasor luktar äckligt.

Nu ska jag hoppa iväg och rädda världen från alla elaka hjältar som påstår att de är goda. För jag är den onda i en tvärtom värld där alla hejar på en onda. Plus att om man är ond så får man snyggare sidekicks, hetare fordon och tuffare vapen. Ingen fjantig bubbelattack här inte.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fast vår bubbelattack är tüff

i'm your
Florence Nightingale
I’ll fluff your pillows, I’ll buy you a Spiderman comic and read you
’til you fall asleep

2006-05-18 @ 17:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0