Good/Bad

Jobbiga saker:

  • Att vara förkyld.
  • Att ett hjul trillade bort från skrivbordstolen.
  • Fasta nycklar (skiftnycklar är bara för amatörer!) som inte ligger i ordning.
  • Att inte kunna öva på dansen pga min förkylning.
  • Att jag har tandställning. It makes me unattractive och jag ser ut som en tolvåring. Plus att mina tänder är ömma.
  • Att ingen bloggar. Fast det kan ju vara det att jag kollar var och varannan minut.....

Bra saker:

  • Att få känna sig lite händig då man letar upp tolvans nyckel och skruvar fast ett avtrillat hjul från en skrivbordsstol.
  • Om jag lägger ner lite tid på att sminka mig, tar på mig fina kläder, dämpar ljuset och kisar lite så kanske kanske jag kan se snygg ut.
  • Fantomen-kortleken man fick i senaste numret. Den är tuff med en döskalle på.
  • Mitt nya puder: Velvet Touch Compact Powder av IsaDora i färgen Soft Nougat Mist.
  • Mitt nya täckstift: Perfect Coverstick av IsaDora i färgen Light.
  • Att jag ska få stå på scen imorgon. Jag gillar verkligen den känslan! I can't help it!
  • Att jag ska få klä ut mig imorgon. Jag är en sucker för att klä ut mig. Det är så skönt att få låtsas vara någon annan en liten stund. Plus att jag, då det är dansuppvisning, får skådespela utan att behöva kunna några repliker!
  • Mina Kulturama Preparandum byxor. Det skönaste man kan ha på sig!
Jag tror jag är lite nervös. Det är nog därför jag bloggar helt tiden.


Kommentarer
Postat av: Calle

Unn.... jag är ingen höna!!!!!

2006-05-20 @ 07:55:59
Postat av: Erik S

Det är bra att känna sig lite händig ibland.

Jag har också haft tandställning så jag vet hur det känns, och dessutom är du inte unattractive...

2006-05-21 @ 09:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0