Fragment av min tillvaro

Lasse W på högsta volym. Kom är så underbar.

Har mina über höga skor på fötterna. Kan knappt gå alls, men ajajaj va långa mina ben blir!

Städningen är påbörjad. Men jag får se det som ett helgprojekt. Man får ju inte slita ut sig helt!

Jag har bytt madrassskyddet. Innan hade jag ett blått mitt nya är vitt. Fast på nästa IKEA besök ska jag nog införskaffa mig ett svart, det är lite mer fancy. Men det vita är iaf snyggare än det blåa, tror jag. Jag har inte riktigt bestämt mig ännu.

Åt glass med min älskade Malin. Dansk Nougat var mycket mumsig, hallon sorbén var dock lite vattnig. Kaffet på Café Fontaine var däremot riktigt äckligt. Drick inte det. Blä.

Ikväll blir det bio. Efter lite mat hos Tina och Bengt ska jag se DaVinci Koden med med mamsen, papsen och gudföräldrarna. Jag tror inte att DVK-filmen någonsin kan nå upp till samma klass som boken. Dan Brown är grym på att få en att inte kunna lista ut vem som är skurken. Fast när jag läste Deception Point kunde jag efter en liten stund räkna ut hur den, i grova drag, skulle sluta. Men natirligt vis kom det en extra twist. Helt magnificent!

Jag har nog världens snyggaste kompisgäng! Alla var så tjusiga igår. Man skulle nästan kunna tro att det var en dresscodad tillställning. Temat var tydligen svart-vitt. Och alla utom jag (och Clara som hade ett grönt linne till sin i övrigt svarta outfit) hade enbart svart-vita kläder på sig. Lite skojsigt hur det kan bli.

Jag har tydligen fått nicnamet Ägget sen Sigrids Calle hörde att jag kallade honom för Hönan. Att han kallar mig just detta beror nog på att jag är hård på utsidan och mjuk på insidan. Att jag har hy lika perfekt som ett äggskal. Och Pippi säger ju att ägg är bra för håret och han måste ha tänkt på vilket underbart hår jag har. Plus att jag är skör och mumsig! Tänk att Calle tänkte på allt detta när han skulle ge mig ett nicname. Så måste det ju ha varit. Eller visst?  ^_~

Kommentarer
Postat av: AnnA

jag håller absolut med dig i din teori :) MEST FÖR ATT ALLT DU SKREV VAR SANT. Oj, Caps Lock. Orka ändra ;) Puss

2006-05-25 @ 22:08:56
Postat av: ms ****

ja, snygga va vi. ska presentera din teori för calle. han skrattar nog då ;) han va helt nöjd med ägget ju. han kommer bli knäckt. hehe. och din teori om ägg stämmer helt klart eligt moi.
kûss

2006-05-26 @ 19:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0