Bull-Mamma

Just nu känns det som om man har läget under någorlunda kontroll. Ska plugga lite Biologi för att kunna få alla rätt på provet på torsdag. Positive thinking is the way to go!

Dagens Hjälte: Mamma!
Med motiveringen: Att komma hem från skolan till ett hus som duftar nybakat och finna ett berg med kanelbullar på köksbänken med en lapp där det står "Love you. /Mamma" is bound to make you day! Det är extra kul när det inte är sådant som brukar hända, min mamma är ju inte den typiska bull-mamman direkt. Jag har nu ätit tre av de hembakade kanelbullarna och kan meddela att de smakade ljuvligt! Mammor kan vara bra att ha ibland.

Igår skrämde jag slag på Lisa och Lovisa genom att säga att jag skulle kunna bli kär i en tjej. Man kunde verkligen se hur de spännde sig och blev allmänt obekväma tills jag försäkrade dem om att jag inte skulle börja stöta på dem, då de ju är mina vänner. Men det var ganska kul att se deras reaktioner. Det är så roligt att motbevisa folks fördomar. ^^

Jag vill bara säga att jag ibland kan vara lite dålig på att uppskatta er mina darlings, men hur skulle jag klara mig utan er, mina kära friends?

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag hoppas det är mig du tänker bli kär i isåfall. :D

2006-05-16 @ 19:07:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0