108 going on 109

Kom precis hem från skolan. Har nu lämnar in mitt Elöverkänslighets-arbete till min favorit psykologilärare. Hon är iofs the only psykologilärare jag haft så hon är ju också min mest hatade dito. Jag hann inte med att hålla mitt lilla föredrag så det skulle jag göra en annan dag. Men det känns bra att ha lämnat in det iaf.

På vägen hem såg jag 108! Nu spanar jag efter en bil med 109. Har du några tips på var en sådan står så får du mer än gärna överlämna den informationen till mig.

Igår spelade vi in resten av Lisas film. Det var ganska kul att titta på det vi spelat in sen. Kanske inte våldtäktsscenen men att se sig själv komma in genom en och samma dörr hundraförtiosju gånger är ganska komiskt. Att däremot se sig själv och framförallt höra sin röst på band är ganska jätte hemskt om du frågar mig. Jag låter ju inte klok! Och sen måste man väl tro på myten om att kameran lägger på minst fem kilo. Annars skulle man ju bli lite knäckt. Tur att jag inte har de där fem extra kilona på riktigt. Jag tänkte det när jag cycklade hem att jag borde gå ner några kilo för att se bra ut. Men så tänkte jag att eftersom de kilona inte finns på riktigt måste jag vara skitsnygg. (Positivt tänkande!)

En kille erbjöd mig 500 spänn om han fick träffa mig och fotografera mina fötter. Hilfe! Vad svara man på något sånt?


Kommentarer
Postat av: stjärnan i ditt liv

hejja dig
då är det ju snart dags för jubiléum igen jue;)

2006-05-23 @ 15:34:21
Postat av: kim

500 in cash? "Hos dig eller mig?" kanske, jag vet inte riktigt.. aldrig hamnat i den situationen. Hur klarade du dig ur den?

2006-05-23 @ 18:52:51
Postat av: Unn

Jag blev så chockad att jag inte kunde svara!

2006-05-23 @ 22:19:29
URL: http://mysisterwenttolondon.blogg.se
Postat av: Jen

Jag vet att du inte har någon aning om vem jag är, men jag fick syn på din blogg och måste bara kommentera inlägget du skrev..

Jag har också nyss spelat in en film, ingen officiell, utan en amatörfilm med Kulturskolan. Visst är det kul?!
JA, det stämmer absolut att kameran lägger på minst 5 kilo! Visserligen hade jag en alldeles för stor tröja på mig i filmen vi gjorde, men man såg i alla fall en enorm skillnad.
Ja, visst är det läskigt att höra sig själv på band! Man låter helt konstig, och börjar undra om man låter så i verkligheten. Scary..

Angående erjubjudandet vet jag inte..500 är mycket pengar, men han kan ju luras..!

2006-05-24 @ 18:33:17
URL: http://jensunshine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0