Brev till Teaterlärare

Hej Eva!
Ville bara berätta att anledningen till att jag inte var på teatern igår var för att jag var sjuk. Att jag inte var sjukanmäld finns det en mycket bra orsak till. Igår när jag vaknade hade jag feber. Min första lektion för dagen var kursprovet för matte C. Fyra timmars prov brukar inte vara speciellt underhållande men att sitta igenom ett sådant prov när man har feber och är hög på smärtstillande är ingenting jag rekomenderar (till saken hör att jag ALDRIG får feber, utom när jag är riktigt dålig...). När provet var slut orkade jag inte gå från Teknikum till Katedral för att sjukskriva mig så jag gick direkt hem och la mig. Hoppas ni klarade er någelunda utan mig! ;-P haha.

Ha det kalas!
Kram Frá Unn

Japp så ligger det till. Oh boy, the state of me now! Att jag just använde uttrycket oh boy borde säga en hel del!

Jag har knutit en filt runt mina axlar som en mantel. För har man mantel är man en superhjälte och då är man odödlig. Det får mig att känna mig lite bättre.


Kommentarer
Postat av: ms Stardust

my beloved sjukling. bli frisk!
nu!

I've been with you such a long time
You're my sunshine
And I want you to know
That my feelings are true
I really love you
You're my best friend
Ooo, you make me live
I've been wandering round
But I still come back to you
In rain or shine

2006-03-12 @ 01:31:31
Postat av: Benjamin

humbumbidum
Hej på dig (det rimmar)

Unn är snäll
Ge henne en kram ikväll
Så blir hon glad
trots att du är ful
men inte så gul

BLI FRISK GEEK

Postat av: amanda

hej unn!

2006-03-14 @ 18:05:33
URL: http://lovesick.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0